BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 13, 2010

Dimana hebatnya yahudi?

Baru-baru ni kita digemparkan dengan kebakaran di hutan Carmel berdekatan dengan Haifa, Israel. Kadang2 terdetik juga, "napa tak terbakar seluruh israel..bagus jugak".Tapi mungkin qada' Allah, menghendaki supaya negara haram Israel ini dihancur dan dihinakan sehina2nya...mungkin...aku bermohon kepada Allah supaya perkara itu terealisasi.

Kalau cerita pasal yahudi, semua org automatically akan kata "yahudi hebat, yahudi power, yahudi kuat". Baik tok haji ke, tentera ke, org kampung ke, semua kalu cerita pasal yahudi..mula2 akan cakap "yahudi ni bangsa laknat..tapi depa ni kuat ooo, depa ni pandai ooo"...ini ayat2 cliche yang slalu aku dengar.Naik menyampah!

Pastuh manusia disibukkan dengan teori2 illuminati, freemason...dajjal..yahudi blah blah blah. The arrivals dan banyak lagi keluaran yang menceritakan tentang "kehebatan dan kekuatan yahudi". Betul tak? Bila tengok je cerita The Arrivals, bagi orang yang berfikir kurang mendalam pasti benda yang akan terbit dalam pemikirannya adalah "Kuat siott si yahudi ni. Habislah kita"...hehe. agak2 aku begitulah. Begitu juga zaman aku mula mendekati cerita2 akhir zaman. Cerita pasal kiamat n stuffs. Bila dah cuak sgt, semangat nak hidup pun dah takde. ASyik pikir kiamat. Putus asa. :)

So baru2 ni keluar news pasal hutan israel terbakar. Berbondong-bongong pak2 arab penjilat dan pengkhianat termasuk Erdogan, hantar bantuan untuk memadamkan kebakaran. Sekali tengok, macam biasalah kan tolong menolong sebab ada kebakaran. Namun, Fakta yang perlu diperhatikan adalah

1. Masa Gaza kena bedil, takde sorang pun pak arab penjilat celaka ni tolong orang palestin.Tak patut aku marah gila dgn pak arab.Bukan soal bangsa yang aku marahkan. Sememangnya seluruh pemimpin kaum muslimin harus menjawab atas kelalaian ini.Tapi yang aku geram sgt bila pak2 arab ni negaranya berjiran dgn palestin! Tapi israel terbakar skit, dah berkonyong2 macam nak mampus pergi tolong!!

2. Cerita lah pasal Arrivals la..pasal MOSSAD la, pasal apapun kehebatan yahudi celaka laknatullah, tapi..kebakaran kecil (besaq kelemboi) pun tak dapat nak padam, terpaksa harap jiran2 balaci arab yang lain.

So 2 persoalan ni saja aku nak timbulkan. Last2....yahudi ni mmg tak kuat mana pun. Si laknat ni 'nampak' mcm kuat coz si penjilat sekeliling dia sibuk dok ampu dia. Semua benda nak tolong. Erdogan tolong israel atas alasan ""In the face of such a natural disaster, we needed to help as a humanitarian and Islamic requirement,(Bila berhadapan dengan bencana alam sebegini, kita perlu memberikan bantuan dan ini juga dianjurkan dlm Islam)" So mcmtulah, kata2 si pengkhianat celaka haram ni.

Inilah pemimpin2 kalian. Pemimpin2 yang bila cerita pasal 2 orang turki dibunuh oleh tentera Israel, pemimpin bangsat ni lah yang pergi terhegeh2 bagi petolongan pada Israel. Ada si laknat ni heran? Ada si laknat ni terhegeh2 menjerit minta tolong?? Kesiannya bila 0RANG YANG DITINDAS, TERHEGEH2 MENOLONG ORANG YANG MENINDAS!!.

Tengok dan perhatikan mana2 pemimpin negeri kaum muslimin harini. Ada tak yang berani menuding jari ke muka bush, obama, netanyahu dan berkata "HANG JAGA!! TAK LAMA NANTI KEHINAAN AKAN DATANG DAN MENGHINA KALIAN SEHINA2NYA KERANA KALIAN TELAH MEMUSUHI KAMI,ALLAH DAN RASULNYA." Tapi, sayangnya, pemimpian kalian yang ada..sibuk tersengih dan tersenyum bangga bila dapat salam dengan tangan makhluk2 jijik ni.

Mungkin ada yang berkata "nanti dah ubah pemimpin/kerajaan, oklah....nanti kita akan lebih tegas lah".....aku katakan....."aku nak tengok.....kalau dah duduk bawah PBB, NATO,OIC,commonwealth..aku jamin..sampai bila2 pun akan jadi barua puak2 laknat ni..percayalah cakap aku...buktikan aku salah!"

fikir..soal.

1 comments:

Anonymous said...

kau tak tau apa hebatnya sebab kau tak pnah kene bisik Tuhan ke telinge kau tuh.. wkwkkwkw